10 reguli de creare a unei reclame eficiente și creative

Cum să-i transformăm pe clienții potențiali în clienți reali?  Ce să facem ca să crească vînzările? Cum să asigurăm dezvoltarea afacerii? Sigur, pentru a realiza toate acestea, este necesar să comandăm o publicitate creativă. Iată criteriile de bază care trebuie să fie luate în considerare: 
 
1. Folosiți un limbaj accesibil tuturor
Textul trebuie să fie clar, accesibil, uşor de citit. Important este ca mesajul despre  produs sau serviciu să fie auzit. Dacă vrei să convingi și să mărești vânzările - vorbește cu clienții în propria lor limbă.
 
2. Publicitate fără cuvinte
Cînd vine vorba de bannere, panouri sau afișe, nu sunt necesare cuvintele. Aveți ceva de spus? Faceți acest lucru într-o formă cît mai succintă. Nu uitați să menționați datele de contact. Desigur, nimeni nu va nota din mers  numărul de telefon.Menționați marca produsului sau vre-un centru comercial, unde poate fi procurat acest produs.
 
3. Nu uitați de eficacitate
Eficacitatea publicității nu depinde de banii investiți, ci de calitatea acesteea. De aceea, asigurați-vă ca reclama să îmbine componenta informativă cu ceea creativă. Un design original și un apel la acțiune - iată cheia succesului.
 
4. Ghiciți dorința consumatorului
Pentru a reuși acest lucru, pune-te în pielea consumatorului și gândește de ce ai alege să cumperi anume acest produs, și nu altele zeci ca el. Aici trebuie aplicat  „un lipici creativ”,  și anume sloganuri interesante, fraze, rime, imagini sau personaje. 
 
5. Cheltuiți cu înțelepciune
Pentru ca consumatorul să afle despre serviciul sau produsul Dvs., nu este necesar să blocați toate căile disponibile. Esențial este să alegeți cele mai rezonabile căi de transmitere a informației.
 
6. Repetați
Fie că este vorba despre un slogan muzical, de text sau grafic, important este să fie reluat  peste tot și mereu în același fel. Astfel, va fi mai ușor de memorizat. Nu face să declarați la radio un lucru și în ziare să fie scris despre altceva.
 
7. Simplitatea este importantă
Omul modern nu are timp să citească textele voluminoase. Prin urmare, fă-o simplu! Crează un slogan cît mai succint și ușor de înțeles.
 
8. Regula celor trei secunde
Studiile au arătat că primele trei secunde sînt suficiente pentru a stabili contactul cu omul și a-i capta atenția. Acesta este motivul pentru care designerii trebuie să acorde o atenție deosebită pentru a face  ca publicitatea să fie accesibilă.
 
9. O poziționare corectă
Cît de evidentă n-ar fi  reclama Dvs. la birou, imaginați-vă cum ar arăta la  locul de amplasare. De exemplu, o pancartă în roșu aprins nu ar trebui  plasată toamna, în apropierea unui parc.
În acest caz va fi greu de remarcat.
 
10. Să aveți încredere în profesioniști!
Dacă sînteți în căutare de publicitate creativă și tentantă, contactați compania «Somersbi". Echipa noastră va alege pentru Dvs. cea mai originală campania de publicitate. Vă vom prezenta serviciile sau compania în cel mai avantajos mod.